...

Veelgestelde vragen

Je hebt een dringende vraag? Wij hebben een lijst van veelgestelde vragen opgesteld, zodat je zelf aan de slag kunt gaan. Lekker snel en handig. Kom je er toch zelf niet uit? Dan kun je contact opnemen om een afspraak hiervoor te maken.

Wat moet ik doen als ik niet meer kan koppelen via Bluetooth?

De Bluetooth verbinding tussen je telefoon en je toestel kan wel eens vastlopen. Vervelend. Misschien kun je dit probleem zelf snel verhelpen. Er zijn twee manieren om dit op te lossen.

  1. Verbreek de verbinding op je telefoon en je toestel. Verwijder daarnaast op beide toestellen de beschikbare Bluetooth verbindingen. Zoek via de telefoon opnieuw naar je systeem en koppel deze opnieuw. Vaak is nu het probleem al opgelost.
  2. Maak je gebruik van een Android gestuurd systeem dan is vaak het uitvoeren van een RESET de oplossing. Op je toestel zit een klein RST knopje. Deze kun je met een paperclip bedienen. Houdt dit 10 sec. ingedrukt. Daarna zal het toestel opnieuw opstarten. In vele gevallen is hiermee het probleem opgelost.

Lukt het toch niet, wij staan voor je klaar. Wij helpen je graag.

Kan ik een navigatiesysteem dat ik bij Car Audio Limburg heb gekocht zelf aansluiten?

Deze vraag wordt ons bijna dagelijks gesteld. Het is moeilijk om daar een eenduidig antwoord op te geven. Een ding is zeker. Vergeleken met vroeger is het monteren van een navigatiesysteem er niet makkelijker op geworden. Vaak moet er rekening gehouden worden met het dashboard van de auto, zodat diverse elektronische accessoires blijven werken zoals de stuurwielfunctie of de originele USB.

Ook zijn de navigatiesystemen tegenwoordig veel uitgebreider dan vroeger waardoor er meer aangesloten moet worden dan verwacht. Twijfel je, informeer dan vooraf naar de mogelijkheden. Car Audio Limburg adviseert je graag. We maken een passende offerte en plannen een professionele montage. Zo ben je verzekerd van de garantie op het toestel en de montage.

Hoe kan ik mijn Wifi koppelen met mijn systeem?

Mocht je toestel beschikken over een WiFi dongle of ingebouwde WiFi module dan kan deze gekoppeld worden met een internetverbinding.
Dit kan dan via de Hotspot van je telefoon of met je thuisnetwerk. Vaak zien we wel dat de thuisnetwerkverbinding minder stabiel werkt dan de Hotspot op de telefoon. Als je op je toestel bij instellingen naar WiFi gaat dan vindt je daar alle beschikbare netwerken. Klik de gewenste verbinding aan en voer het wachtwoord in. Daarna verschijnt er rechtsboven een Wifi icoontje en ben je verbonden.

Bij Android toestellen dien je eerst een Google Account aan te maken alvorens je in de Playstore kunt komen. Hier wordt ook naar gevraagd als je in de Playstore zit. Dit is ook via de optie instellingen->account aan te maken. Lukt het toch niet neem dan contact met ons op.

Hoe zit het met garantie als ik zelf gemonteerd heb?

Op overzeese producten heb je 1 jaar garantie. Op Europese producten 2 jaar. Als wij het toestel hebben gemonteerd krijg je ook 1 jaar garantie op de montage. Heb je zelf gemonteerd dan heb je alleen garantie op het toestel. Mocht bij een defect blijken, dat er tijdens een eigen montage fouten zijn gemaakt, dan kan dit gevolgen hebben voor je garantie. Houdt er dus rekening mee dat je het toestel ten allen tijde op de juiste manier monteert. Dat voorkomt teleurstellingen.

Heb je online een aankoop gedaan en ben je ontevreden of heb je je inmiddels bedacht?

Dan heb je als klant de mogelijkheid om de bestelling binnen 14 dagen te retourneren mits het product voldoet aan de retourvoorwaarden. Als daaraan is voldaan ontvang je het aankoopbedrag uiteraard terug. Echter de retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Waarom geen gratis verzending?

Wij doen dagelijks ons uiterste best om onze producten zo scherp mogelijk aan te bieden. Veel bedrijven verwerken de verzendkosten in hun producten. Om zo transparant mogelijk te blijven hebben wij ervoor gekozen dit niet te doen. Bestellingen vanaf €100,- verzenden wij GRATIS. Bij goedkopere bestellingen brengen wij verzendkosten in rekening.

Is het mogelijk mijn bestelling in de showroom af te halen?

Het is uiteraard mogelijk om je bestelling te komen afhalen. Je ontvangt een bericht van ons, wanneer de bestelling klaar ligt.

Welke speakers zijn voor mij het beste?

Afhankelijk van muziekkeuze, type auto, gewenste resultaat en budget hebben wij diverse mooie speaker merken in ons programma. Mocht je bepaalde wensen hebben dan is het bezichtigen van onze showroom een goede optie. Hier kunnen wij je middels een demonstratie de verschillen duidelijk laten horen. En kunnen we je vrijblijvend advies geven.

Krijg ik ook garantie op de montage?

Car Audio Limburg geeft je 1 jaar garantie op de uitgevoerde werkzaamheden.

Moet ik een afspraak maken om jullie showroom te bezichtigen?

Onze showroom is dagelijks geopend van 13.30 uur tot 17.00 uur. Mocht je een specifieke vraag hebben of ontvang je graag een offerte, dan is het handiger om een afspraak te maken. Dan kunnen wij ook de tijd voor je vrij maken.

Mijn product staat er niet tussen. Wat nu?

Wij werken er dagelijks hard aan om onze webshop zo compleet mogelijk te houden. Het kan wel eens voorkomen dat een product niet op onze webshop getoond wordt. Sorry hiervoor! Neem dan gerust contact met ons op.

Ik ben geïnteresseerd in een product, maar mijn type auto staat er niet bij vermeld. Gaat dit dan wel passen?

In dit geval kun je het beste het contactformulier invullen. Wij zoeken dan graag voor je uit of het mogelijk is in uw auto.

Kan ik als buitenlands bedrijf ook zonder BTW bij jullie inkopen?

Buitenlandse bedrijven kunnen bij ons producten kopen zonder BTW. Hiervoor hebben wij een geldig BTW nummer nodig.

Moet ik bij jullie ook betalen voor een onderzoek?

Wij hanteren een standaard onderzoekstarief van € 79,- incl. BTW als we binnen 1 uur het probleem in uw auto hebben kunnen constateren. Mocht er zich een probleem voordoen dat niet binnen dit tijdsbestek te vinden is, dan zullen wij een nieuwe afspraak moeten maken en/of de tijd dat we met het onderzoek bezig zijn op nacalculatie à € 79,- incl BTW/ uur berekenen.

 

×

WELKOM

Nog meer inspiratie nodig? Kom dan langs in onze showroom.
Wij zijn dagelijks geopend van 13.30u tot 17.00u.

ONTDEK HET NU